Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Miskolcon ingyenes a kiszállítás, illetve minden termék személyesen átvehető!

A szállítás díja, több megrendelt termék esetén súly alapján változhat. 

Rendszerünk a termékek súlya alapján automatikusan generálja a várható szállítási díjat a megrendelés összesítésénél.

13. Szállítási és fizetési feltételek

13.1. A webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket Szolgáltató a Felhasználónak e-mail útján küldött - megrendelés elfogadásáról szóló - visszaigazolásban szereplő áron és határidőn belül szállíttatja ki a Felhasználó által a megrendelés során megadott szállítási címre, a webhelyen feltüntetett szállítási díj ellenében. A szállítás díját a megrendelés elküldésének folyamata során ismerheti meg Felhasználó, illetve annak alakulásáról a webhely „SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK” menüpontjában tájékozódhat. A megrendelt terméket Felhasználó – előzetes jelzése alapján – személyesen is átveheti Szolgáltató telephelyén.

13.2. A webáruházban kiszállítással megrendelt termékeket Szolgáltató a Felhasználó részére e-mailben küldött - megrendelés elfogadásáról szóló - visszaigazolásban szereplő helyre kézbesítteti.

13.3. Szállítási határidő

13.3.1. Raktáron lévő termék megrendelése esetén, amennyiben Felhasználó a megrendelt termék vételárát előre kifizette, a termék a fizetendő összeg Szolgáltató bankszámlájára beérkezésének napját követő 2 munkanapon belül kerül átadásra a fuvarozónak.

13.3.2. Raktáron lévő termék megrendelése esetén, amennyiben Felhasználó a megrendelt termék vételárának utánvétellel történő kiegyenlítését jelölte meg, a termék a megrendelés elfogadásának Szolgáltató általi visszajelzését követő 2 munkanapon belül kerül átadásra a fuvarozónak.

13.3.3. Azon termékek esetében, amelyek Szolgáltatónál nincsenek raktárkészleten de rendelhetőek, a megrendelés elfogadásának Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 2 héten belül kerül átadásra a fuvarozónak. Amennyiben Szolgáltató rajta kívül álló okok miatt nem, vagy csak késve tudja teljesíteni a megrendelést, haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az adott megrendelést elküldő Felhasználóval külön megegyezés céljából.

13.4. A fuvarozó:

13.4.1. Szolgáltató fuvarozóként veszi igénybe:

 

Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Székhely: 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.

Elérhetőség: info@gls-hungary.com

web: gls-group.eu/HU/hu/home

 

                       NÉV: DPD Futárszolgálat (DPD Hungária Kft.)

                       Székhelye: 1158 Budapest, Késmárk utca 14. B. ép.

                        Elérhetősége: dpd@dpd.hu

 

 

Név : SPRINTER Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság

honlap: www.sprinter.hu

e-mail: info@sprinter.hu 

székhelye: 1097 Budapest, Táblás utca 39. postacíme: 1725 Budapest, Pf.: 117.

cégjegyzékszáma: 01-09-660447 európai egyedi azonosító

(EUID): HUOCCSZ.01-09-660447

adószáma: 12263840-2-43 közösségi adószáma: HU12263840

 

 

                       Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

                       Rövidített név: Magyar Posta Zrt.

                       Cégjegyzékszám: 01-10-042463

                       Adószám: 10901232-2-44

                       Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

                       Postacím: 1540 Budapest

                       Telefon: +36 1 767 8282

                       Fax: +36 46 320 136

                       E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

                       Webhely: https://posta.hu

 

Név: Scorte Edit   E.V

Székhelye: 3534 Miskolc Lányi Ernő 7 1/2

adószám : 56348974-1-25

e-mail:qky001@gmail.com

 

gazdasági társaságot (a továbbiakban: Fuvarozó).

Fuvarozó Szolgáltatóval kötött szerződése alapján a feladástól számított 2 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket Felhasználó 

13.5. Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a kiszállítást végző kézbesítésre irányuló többszöri kísérlete ellenére sem elérhető, így meghiúsul a kézbesítés –, Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, azt Szolgáltató – a tranzakció költségének levonását követően – visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.

13.6. A megrendelt termék(ek) mennyiségét, épségét és szükséges dokumentumok (számla, használati-kezelési útmutató, jótállás alá eső termék esetén jótállási jegy) meglétét még a kézbesítés helyén és idején, az átvételkor ellenőrzi a Felhasználó, az esetleges kárt, hiányt, egyéb eltérést még akkor jelezi Fuvarozó felé. Amennyiben a Felhasználó kézbesítéskor bármilyen sérülést, eltérést tapasztal a kézbesített terméken, Fuvarozó a Felhasználó kérésére köteles tételesen átadni az árut és erről, valamint a terméken tapasztalt eltérésekről, sérülésekről a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. A szállítás közben a termékben keletkezett károkért a szállítást végző szolgáltatót terheli a felelősség, ugyanakkor - ha a felelős személye nem állapítható meg - a Felhasználó felé a termék Felhasználó részére történő átadásának időpontjáig Szolgáltató felel. Az átvételkor elvégzendő ellenőrzés Felhasználó általi elmulasztása ugyanakkor nem befolyásolja Felhasználó szavatossági jogait és az indokolás nélküli elállási jogát sem, azokat a 14. pontban írtak szerint ez esetben is ugyanúgy gyakorolhatja.

13.7. Amennyiben Szolgáltató a megrendelt és már kifizetett terméket a teljesítés során a saját érdekkörében felmerült oknál fogva mégsem tudja Felhasználónak megküldeni vagy átadni a szerződési feltételekben, vagy külön egyeztetés alapján meghatározott határidőn belül, akkor a teljesítési akadály beállásáról annak felmerülését követően haladéktalanul értesíti Felhasználót, valamint - ha a megrendelést egyáltalán nem tudja teljesíteni - az akadály felmerülésétől számított 14 napon belül a Felhasználó által a megrendeléssel összefüggésben fizetett teljes összeget visszatéríti.

13.8. Felhasználó a megrendelt termékek vételárát a szállítási díjjal együtt az alábbi módokon fizetheti meg.

13.8.1. Előre fizetés banki átutalással: Átutalás esetén azt jelen szerződési feltételek "Szolgáltató" című fejezetében megjelölt bankszámlájára kell teljesíteni. Átutalással történő fizetés esetén Felhasználónak a fizetendő összeget az utalási adatokat is tartalmazó, megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás (e-mail) kézhez vételétől számított 3 munkanapon belül át kell utalnia Szolgáltató bankszámlájára. Az elektronikus küldeményeket - így a visszajelző e-mailt is - jelen szerződés Felei a küldés napján kézbesítettnek tekintik.

13.8.2. Előre fizetés bankkártyás online fizetéssel: A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott, online bankkártyás fizetési szolgáltató szolgáltatásával történő előre fizetés. A bankkártyás online fizetés további feltételeiről az adott szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó a kifizetést megelőzően a fizetési szolgáltató felületén, ahová a megrendelés folyamatában átirányításra kerül.

13.8.3. Utánvétel házhozszállítás esetén: A fizetendő összeget a kézbesítéskor Fuvarozónak kell megfizetni készpénzben
 

13.9. Szolgáltatónál történő átvétel. A megrendelt termék Szolgáltatónál történő átvételét biztosítja Szolgáltató, Felhasználó ilyen igénye esetén. Az átvétel ez esetben Szolgáltató webhelyen közzétett címén és időintervallumokban lehetséges, előzetes egyeztetés alapján. A Szolgáltatónál történő személyes átvétel esetén a termék(ek) vételárát Felhasználó készpénzzel fizetheti meg, utánvéttel történő fizetési mód választása esetén. Előre fizetés esetén a fenti fizetési módok szintén igénybe vehetők.

Az oldal tetejére
chat